Fan att det alltid ska bli likadant, alla blir som paralyserade efter 2-1 målet. Det finns ingen som tar ansvaret ute på plan och lugnar ner spelarna (vilket Peo skulle gjort med en time-out, som han aldrig använder utan alltid tror att "det ordnar sig"). Aktiv coaching förekommer inte i Timrå.....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fan att det alltid ska bli likadant, alla blir som paralyserade efter 2-1 målet. Det finns ingen som tar ansvaret ute på plan och lugnar ner spelarna (vilket Peo skulle gjort med en time-out, som han aldrig använder utan alltid tror att "det ordnar sig").
Aktiv coaching förekommer inte i Timrå.....
Satan vad less jag blir !!!