Som det ser ut för närvarande så är laget rädd för att vinna! Kanske en idrottspsykolog vore på sin plats? Qi Gong:en verkar ju inte ha hjälpt... Det är i vilket fall väldigt oroande att vinnarkänslan verkar vara helt FÖRSVUNNEN.
Nu till det positiva: Lagets kämpa instats, Peltomaa börjar komma igång, Robbans oerhörda slit, mannen som ensam drog igång en hel sittplatssektion...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Qi Gong:en verkar ju inte ha hjälpt... Det är i vilket fall väldigt oroande att vinnarkänslan verkar vara helt FÖRSVUNNEN.
Nu till det positiva:
Lagets kämpa instats, Peltomaa börjar komma igång, Robbans oerhörda slit, mannen som ensam drog igång en hel sittplatssektion...