Okej, nog fan var det en förnedring. Är gammal nog att ha upplevt en del, jag också. Men årets säsong är ännu unik och jag hoppas alltjämt att vi kan göra något alldeles fantastiskt av det hela innan den är över. Ikväll bjöd vi inte riktigt upp till dans, trots att det var damernas... Men - som det brukar heta - hårda killar dansar inte!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Okej, nog fan var det en förnedring. Är gammal nog att ha upplevt en del, jag också. Men årets säsong är ännu unik och jag hoppas alltjämt att vi kan göra något alldeles fantastiskt av det hela innan den är över. Ikväll bjöd vi inte riktigt upp till dans, trots att det var damernas... Men - som det brukar heta - hårda killar dansar inte!