DJ Hemp: Hårda killar behöver väl ett par öl först... =)
Den säsong som Timrå gjort kan beskrivas med alla positiva ord man kna tänka sig. Kortfattat, hur den än slutar har det varit en fantastisk succé.
Jag är glad och STOLT över att hålla på ett sånt fantastiskt hockeylag som Timrå. Som är på fallrepet en säsong och trots att man sågas jäms med fotknölarna säsongen efter, visar upp att man är bättre än vad alla säger och visar den bästa egenskap det här laget har - hjärta, ett enormt stort Timråhjärta!!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Den säsong som Timrå gjort kan beskrivas med alla positiva ord man kna tänka sig. Kortfattat, hur den än slutar har det varit en fantastisk succé.
Jag är glad och STOLT över att hålla på ett sånt fantastiskt hockeylag som Timrå. Som är på fallrepet en säsong och trots att man sågas jäms med fotknölarna säsongen efter, visar upp att man är bättre än vad alla säger och visar den bästa egenskap det här laget har - hjärta, ett enormt stort Timråhjärta!!!