Jag är också jävligt stolt över mitt favoritlag så här långt och bryr mig faktiskt inte det minsta om skriverierna. I den artikel jag har framför mig drar man knappast slutsatsen att någon TIK-ledare är inblandad, men om så är fallet - Håll käften och slut leden! Det är VI mot DEM...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är också jävligt stolt över mitt favoritlag så här långt och bryr mig faktiskt inte det minsta om skriverierna. I den artikel jag har framför mig drar man knappast slutsatsen att någon TIK-ledare är inblandad, men om så är fallet - Håll käften och slut leden! Det är VI mot DEM...