Örn-öga: Håller med dig fullständigt. Peo skulle ha tagit timeout efter (det helt onödiga) 2-1 målet. Man väntade (tyvärr) bara på kvitteringen. Jag saknar Huss och Lindholm. När laget får ett mål emot sig så faller man ofta ihop.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Peo skulle ha tagit timeout efter (det helt onödiga) 2-1 målet. Man väntade (tyvärr) bara på kvitteringen. Jag saknar Huss och Lindholm. När laget får ett mål emot sig så faller man ofta ihop.