Laken må vara den bäste mannen i hela TIK! Han kan och berättar precis som det är. Jag och Laken är inte bästa vänner, men jag skiter fullständigt i det! Laken har rätt i det mesta han säger! (Förresten såg jag Kongo ikväll!!)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag och Laken är inte bästa vänner, men jag skiter fullständigt i det!
Laken har rätt i det mesta han säger!
(Förresten såg jag Kongo ikväll!!)