Cantona: Ärligt talat vet vi inte heller om han får sitta kvar. Men det är mänskligt att förlåta ! Ang, går dagens spekulationer. Kan bara säga så här . Naturligt vis tror man inte så om de sina, utan man försöker ju hitta någon annan, också mänskligt . Du vet mina barn andras ungar. Varför skulle vi supporters vara anorlunda mot vår förening ? Men det som förbryllar är att den största pöbeln tycks komma från AIK.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det är mänskligt att förlåta !
Ang, går dagens spekulationer. Kan bara säga så här .
Naturligt vis tror man inte så om de sina, utan man försöker ju hitta någon annan, också mänskligt . Du vet mina barn andras ungar. Varför skulle vi supporters vara anorlunda mot vår förening ? Men det som förbryllar är att den största pöbeln tycks komma från AIK.