Shadar Logoth: Ordf. Peter Stenberg i dagens ST: "Hur påverkar det här Timrå IK? - Det händer så oerhört mycket positivt i och kring föreningen just nu. Ingen person, oavsett om han heter Peter Stenberg eller Kent Norberg, är större än föreningen. - Det här skakar om klubben, men jag tror ändå att vi kommer ur det här med fanan högt."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
- Det händer så oerhört mycket positivt i och kring föreningen just nu. Ingen person, oavsett om han heter Peter Stenberg eller Kent Norberg, är större än föreningen.
- Det här skakar om klubben, men jag tror ändå att vi kommer ur det här med fanan högt."
Timrå IK - I med och motgång, ALLTID!!