1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 192721

Sv: Så kan det gå
Jag säger rakt ut o det står jag för: "Det finns inget försvar för ett sånt här agerande av en Offentlig person."

Visst det var dåligt o dumt osv osv blättan blättan...........

Men allt det som tydligen har hänt, sånt händer inte efter nån enstaka öl.

Han representerar Timrå IK, är i Stockholm för att titta på spelare, går ut på krogen o skämmer ut sig o Timrå IK.

Visst kan man vara förlåtande o all heder till Norberg som går ut i media o säger: " Det var jag!"
Men man MÅSTE tänka sig för!!!
Om jag gör si eller så, hur påverkar det då min roll o den klubb jag representerar osv.

Oavsett vad som nu händer så har det ändå skett o Timrå IK har svärtats ner. ( för stunden)

Nya tag men vi har en svart fläck på den röd vita dressen!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer