äh va f-n,det är väl inte så mycket att snacka om. Gå på Oscar en helg och det händer liknande incidenter men inte faan står det i tidningarna. Nubben tog sig en pruttare för mycket och blev lite för onykter och gjorde bort sig,so what ? Tror nog att han även i fortsättningen kan göra ett fullgott arbete för föreningen Timrå IK. Skit i detta nu,alla har vi druckit för mycket nån gång...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Gå på Oscar en helg och det händer liknande incidenter men inte faan står det i tidningarna.
Nubben tog sig en pruttare för mycket och blev lite för onykter och gjorde bort sig,so what ?
Tror nog att han även i fortsättningen kan göra ett fullgott arbete för föreningen Timrå IK.
Skit i detta nu,alla har vi druckit för mycket nån gång...