Laget kan betala tillbaka pengarna till de som åkt ner och ser skiten jävla soplag.Blir bra det här när Hållander Olofsson drar och Järpen spelarna Enqvist o Bandyklubban Berglund ersätter.Men här är ju alla nöjda hur än många matcher man torskar utom OLLE som säger sanningen om skiten. Agera inte Nubben mot vissa spelare och ledarna ska han bort OMG Jävla inavel styre i klubben
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer