rådbjer: varför, varför varför...ska man "isåfall göra nåt efter säsongen"? herregud, ett fel är inget fel. börjar herr norberg däremot göra detta till det "vardagliga", ok, då köper jag resonemanget. folk blir full, än sen?
vem fan har inte pissat på fel ställe? vem fan har inte tjafsat med dörrvakter? *hehehe* nä, GO nubben, vik inte ner dig. vi älskar dig ändå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
herregud, ett fel är inget fel.
börjar herr norberg däremot göra detta till det "vardagliga", ok, då köper jag resonemanget.
folk blir full, än sen?
vem fan har inte pissat på fel ställe?
vem fan har inte tjafsat med dörrvakter?
*hehehe*
nä, GO nubben, vik inte ner dig.
vi älskar dig ändå.