EXPLORERSMÅLAND: Ja som sagt något är fel, sker ingenting nu sänder man signaler att man är nöjd med det som sker just nu i föreningen. Det kommer kosta som ett diskbrock i ryggen med alla dess konsekvenser.
Agera nu för i helvete ni som bestämmer i Timrå. Freddan borde om han vill ha respekten kvar avgå nu. Han har tappat det här. Behövs ny energi i laget. Finns ingen glädje eller gnista i laget känns det som.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer