Sputnik: Kanske skulle göra som de andra lagen, ta in en 3:e tränare, en matchcoach typ... Sen måste det värvas in kvalitet från typ AHL, svenska spelare som vill framåt.... men frågan är om de vill till Timrå... Marknaden är oerhört tunn just nu då det gäller BRA spelare men vi behöver spets och inte bredd. Fillle o Jacke försvinner till J-VM vem förutom JP ska viv ersätta dem med? Jallasvaara? Kondition som en varmkorv, måste sättas i fyskarantän nu under uppehållet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen måste det värvas in kvalitet från typ AHL, svenska spelare som vill framåt.... men frågan är om de vill till Timrå... Marknaden är oerhört tunn just nu då det gäller BRA spelare men vi behöver spets och inte bredd.
Fillle o Jacke försvinner till J-VM vem förutom JP ska viv ersätta dem med?
Jallasvaara? Kondition som en varmkorv, måste sättas i fyskarantän nu under uppehållet.