modomille: Det va över 2 år sedan ni åkte ur, klyftorna har ökat rejält på dessa 2,5 åren, jag lovar.
Sen kan du inte jämföra eran matchserie mot Leksand på det viset, ni gjorde mer än 10 mål fler än Leksand, ändå vann Leksand! Tror du på riktigt att det någonsin händer igen?
Sen är det skillnad att ha en AJ i båset och ha en freddan i båset ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen kan du inte jämföra eran matchserie mot Leksand på det viset, ni gjorde mer än 10 mål fler än Leksand, ändå vann Leksand! Tror du på riktigt att det någonsin händer igen?
Sen är det skillnad att ha en AJ i båset och ha en freddan i båset ;)