1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 192972

Sv: Så kan det gå
Klart vi ska försvara Nubben pratade men en person som var på Brollas krog, och är man annonym som Nubben är inte många känner igen honom, visst känner alla till Kenta och sen är det så med kändisställen är man i branchen är det svårt att bli acepterad av vakterna om man inte är bland innefolket. Nu var det travjippo med JO Lill-babs bl a som avslutades på Undici. Då är det värre i Timrå Centrum, torget kallas för pisstorget för där finns ingen offentlig toalett så där gör man det i busken.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer