Helg Ernest: Om han bara hade varit smart så skulle han ha åkt och bytt innan mjölksyran hann ta överhanden om honom. Då hade denna situation aldrig uppstått.
Bulan är helt klart för dåligt tränad för att hänga med i ES-tempot. Jag håller med Sjögren ja. Och 9 matchers avstängning är ett hån mot ishockeyn.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bulan är helt klart för dåligt tränad för att hänga med i ES-tempot. Jag håller med Sjögren ja. Och 9 matchers avstängning är ett hån mot ishockeyn.