30: Jag lyckades faktiskt med ett "flipper" i onsdagsmatchen mot HOIF:arna. Angående Boorken så ska jag här och nu utmana denne huggorm på en skridskofajt. Får väl se om han antar utmaningen.
För att vara snäll med Boorken så ska jag åka medsols så får han åka motsols på hockeyrinken. Två varv. Någon som vet om Boorken någonsin har stått på ett par rör?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För att vara snäll med Boorken så ska jag åka medsols så får han åka motsols på hockeyrinken. Två varv. Någon som vet om Boorken någonsin har stått på ett par rör?
Må sämsta skridskoåkaren förlora.