Flipper vet jag vad det är,men 66an en som kan slå en "flipp" ställer sig alldrig i en sådan situation som bulan gjorde. Jag hörde av Håckla att du numer är medlem av "flippklubben" Välkommen du också (c:
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Flipper vet jag vad det är,men 66an en som kan slå en "flipp" ställer sig alldrig i en sådan situation som bulan gjorde.
Jag hörde av Håckla att du numer är medlem av "flippklubben"
Välkommen du också (c: