1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 19303

Sv: Men Peo Larsson!
Laken..Håller med dig lite om det,men du måste nog ta och titta lite tidigare innan brynäs kommer upp till läget som gör att dom lägger in 2 - 1 målet så enkelt..Vi går ju bort oss högt på Brynäs-backar i Brynäszonen med två spelare som jag inte vet vad dom gör där!målet ser ju därför ju mycket retsamt och enkelt ut!!Förstår inte varför man pressar på så hårt när det är så lätt att bli överspelad när man möter så rutinerade spelare som Olsson Djoos,,och tråkiga gammeltuggandedivan-Sjödin....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer