1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 19317

Sv: Den mentala biten kan bli Timrås fall!
jag tycker att vi gör en kanon match ikväll mot Brynäs, men ack ack hur i h-vete kan man låta dom slå in 2 mål på så kort tid. Kollade på klockan precis före 2-1 och tänkte "hoppas detta håller 3poäng och freddan får holla nollan".

Freddan höll tätt i 55min men sista fem gick åt skogen!!!!!Vad beror då detta på? Jag tyckte att vi stog stilla dom sista fem på matchen varför inte ge fult gärn hela tiden? Kanske har vi för dålig kondition vad vet jag?

Sen tycker jag att Wallin borde kunnat satt en kasse där när han pumpade på som f-n med slagga framför mål!!!

Men men det är bara att ta ny tag, HV borta på tisdag tror jag blir tufft, har inte några förväntningar alls tippar noll poäng i den matchen.... Men MoDo hemma bör vi ta och bryta denna svarta tränd som härjar för fullt...

Sen vill jag ge en extra hyllning till Timo som var jäkligt bra i ikväll, fast det syns att han inte kan gå för fullt...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer