1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1933032

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Woody Jokinen: Det är så att man blir tårögd. På riktigt. Anton Wedin vilken jävla - ursäkta språket - lirare. Den utvecklingen som han stått för är inget annat än makalös.

Varje mål han gör unnar man honom. Speciellt sånna här mål. Han drar alltså två - TVÅ - lulelirare med en syrgasare och hänger upp den med en backhand i krysset.

Hörde jag magi? Hörde jag romantik? Hörde jag världsklass?

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Kerstin_k: Hörde jag "Gott Slut"?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Kerstin_k: Inte romantik men definitivt världsklass och magi! Grymt skönt att vinna på bortaplan. 2 stora matchvinnare och ett LAG där alla hjälper varandra. Fram med champagnen!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer