1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1933032

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Woody Jokinen: Det är så att man blir tårögd. På riktigt. Anton Wedin vilken jävla - ursäkta språket - lirare. Den utvecklingen som han stått för är inget annat än makalös.

Varje mål han gör unnar man honom. Speciellt sånna här mål. Han drar alltså två - TVÅ - lulelirare med en syrgasare och hänger upp den med en backhand i krysset.

Hörde jag magi? Hörde jag romantik? Hörde jag världsklass?

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Kerstin_k: Hörde jag "Gott Slut"?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
Kerstin_k: Inte romantik men definitivt världsklass och magi! Grymt skönt att vinna på bortaplan. 2 stora matchvinnare och ett LAG där alla hjälper varandra. Fram med champagnen!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer