1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614979 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1933171

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
{8399}: ja man får tycka vad man vill om dom men det är uppenbarligen fler än tikarna som ser vad Wedin uträttar på banan. Lite som Hassan skriver så handlar det mer än bara poäng. För mig handlar det om att kunna göra ett bra jobb över hela banan och visa bra karaktär, en lagspelare helt enkelt. Du som har bättre koll på hajen, gör han det?

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2018-12-28
innekillenskomp: När Örebro var här stod han mest och slog med klubban i isen och skällde ut domarna. Han gjorde visst ett snyggt mål också men på det stora hela kommer jag ihåg honom som en omogen grinpitt som mest klagade på allt och alla.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer