Helg Ernest: Då får vi kanske ta den dära Landströmsgrovsnusen uppe på Löta den 25:e ;)
Det är en enormt fin anläggning vi nu fått på Löta. Du är välkommen dit den 25:e. Alla är välkomna.
Jo den dära svikaren i suppmatchen, Chruzander, du vet han med den dära junisdragningen spelar man ju också med, han jobbar väl också på Akzo? Förresten, var är Movve någonstans? Har inte sett skymten av veklingen sedan suppmatchen? Movve: Är du grinig än? Heja Sundsvall.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det är en enormt fin anläggning vi nu fått på Löta. Du är välkommen dit den 25:e. Alla är välkomna.
Jo den dära svikaren i suppmatchen, Chruzander, du vet han med den dära junisdragningen spelar man ju också med, han jobbar väl också på Akzo? Förresten, var är Movve någonstans? Har inte sett skymten av veklingen sedan suppmatchen? Movve: Är du grinig än? Heja Sundsvall.