1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615026 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1941316

Sv: HV71 - Timrå IK 2019-01-29
Nisse på Mon: Då blir det emission om dom når målet på min 6 miljoner eller mer. Gör dom inte det så kan teckningsperioden ev förlängas eller så blir det inget och
då betalas alla pengar tillbaka.

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2019-01-29
Icetea: Enligt de skrivna vilkåren måste Aktien säljas för 6-milj, annars blir det inget och pengarna skall betalas tillbaks, eftersom summan inte kommer upp till 2-milj. så ser det mörkt ut.
Lägg ner Aktie tanken för stunden och be att få använda de insamlade pengarna till nödvändiga spelar köp, då får mina pengar gå dit i stället (Tror att de flesta tycker detsamma) Jag vill inte se Timrå ik i Hockey allsvenskan nästa år.

Sv: HV71 - Timrå IK 2019-01-29
Icetea: Eftersom man inte når 6 miljoner, och säger att det är sista chansen, så blir det återbetalning då...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...