{8399}: Hoppas inte vi får betala ett allt för högt pris bara för den "publikvänliga" hockeyn. Har man uddamålsledning i 3e perioden måste man kanske tråka ut motståndaren med lite NJ Devils hockey
OlliJanne: Jag tror inte att det är lösningen att spela tråkhockey ens i ledning i tredje, det straffar sig, speciellt om backsidan är relativt svag. Bättre att ösa på så gott det går i alla lägen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...