Nåväl, avslagen match. Ingen fart i skridskoåkningen o det känns lika slött mentalt. Har kollektivet Timrå accepterat kvalfaktum redan? Brukar inte racka ner alltför mycket på enskilda spelare men 22 gör inte ett rätt i andra perioden. Förlorar mängder med tekningar klockrent, sölar med och tappar puck vid sargen i egen zon gång på gång. Jaja.. det är väl ingen som glänser idag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nåväl, avslagen match. Ingen fart i skridskoåkningen o det känns lika slött mentalt. Har kollektivet Timrå accepterat kvalfaktum redan?
Brukar inte racka ner alltför mycket på enskilda spelare men 22 gör inte ett rätt i andra perioden. Förlorar mängder med tekningar klockrent, sölar med och tappar puck vid sargen i egen zon gång på gång. Jaja.. det är väl ingen som glänser idag.