Herminator: alltså spelförståelsen på Ohlsson när han snor passet från Rensfeldt som hade blivit sopren och själv åker offside. Vi gör det inte lätt för oss...
{8671}: Men vet ni vad. Alla de som är kalla i kväll och som varit heta de senaste matcherna: Ohlsson, Törnkvist och Robot, väntar bara på att få peaka lagom till att Wedin är tillbaka så att vi kan explodera då och ta 3-poängare i resten av matcherna. Eller hur?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer