hockeyärnice: å andra sidan var vi ganska överlägsna i hockeyallsvenskan förra året. Vi har faktiskt bättre backsida iår. Jag hoppas även att målvaktssidan inte är jättemycket sämre heller. Haukeland hade samma statistik med Leksand i SHL, innan han kom till oss, som Svedberg har nu. Vi får inte glöms att motståndet är betydligt bedydligt bättre iår. Förhoppningsvis prickskjuter inte allsvenska spelare stenhårt i krysset ovanför Svedbergsplockhanske hela tiden i kvalet.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi har faktiskt bättre backsida iår. Jag hoppas även att målvaktssidan inte är jättemycket sämre heller.
Haukeland hade samma statistik med Leksand i SHL, innan han kom till oss, som Svedberg har nu.
Vi får inte glöms att motståndet är betydligt bedydligt bättre iår.
Förhoppningsvis prickskjuter inte allsvenska spelare stenhårt i krysset ovanför Svedbergsplockhanske hela tiden i kvalet.