1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1943473

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Tråkigt att vi förlorar idag - men jag tror att det kan vara räddningen för vår SHL-plats.

Nu är vi totalt avsågade i jakten på att undvika kval (vi tar inte ikapp minst 9 poäng över återstående 14 matcher oavsett hur optimist man är) och kan således också börja förbereda oss och scouta motståndet (AIK/IKO) redan nu. Vi hinner få in kval-mindset för att kunna försvara kontraktet i högsta serien.

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
{8437}: Ja jag är inne på samma linje. Släpp pressen och använd återstående matcher till att ställa in psyke inför kval. Scouta kan man naturligtvis också göra men gärna fler än gnaget och Oskar då, Leksand t.ex

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...