Nisse1: Ok, vi säger så, jag förstår att du är arg på Nubben, du som lagt över 50.000 i år på sittplatsbiljetter och aktier, en jävla massa aktier måste du ha köpt.
Det enda jag får fram av att läsa din bittra historik är att Nubben uppenbarligen firade SHL återkomsten med din fru.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det enda jag får fram av att läsa din bittra historik är att Nubben uppenbarligen firade SHL återkomsten med din fru.