Icetea: Du har så rätt! Vet inte hur många gånger man skakat på huvudet när en ENSAM anfallare får komma in helt ohotat mot 3 försvarande Timråspelare och ändå få gå på hyffsat avslut. Som jag varit inne på förut så tycker jag vi saknar djup i centersidan. Skulle behövt 2 st Centrar av SHL klass.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Som jag varit inne på förut så tycker jag vi saknar djup i centersidan. Skulle behövt 2 st Centrar av SHL klass.