1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1946921

Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: Sjukt värdelöst. Kan inte bli annat än gravt underkänt till Nubben och hela föreningen. Hur jävla hårt de än försökt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Är väl troligast prislappen , tabellpositionen eller de faktum att det är brist på belugakaviar här som det föll på . Spelare finns ju bevisligen

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Då har man sett sin sista match på plats. Lycka till och bygga helt nytt lag nästa säsong med 5 miljoner...

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: håller med, detta känns som ett hån mot oss på något konstigt sätt.. jaja tack för idag, ibland känns allt förgäves. Synd att man ska hålla på ett lag så hårt om hjärtat att man måste bli besviken på det här sättet.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...