mikenomad: Är väl troligast prislappen , tabellpositionen eller de faktum att det är brist på belugakaviar här som det föll på . Spelare finns ju bevisligen
mikenomad: håller med, detta känns som ett hån mot oss på något konstigt sätt.. jaja tack för idag, ibland känns allt förgäves. Synd att man ska hålla på ett lag så hårt om hjärtat att man måste bli besviken på det här sättet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...