Sputnik: Fan, du låter som en fastighetsmäklare, läget, läget och läget. =) Örebroäggen slår till med 5-2 mot DIF samma kväll som man värvar Enroth som målis. Vojne, vojne och vojne.. Kom igen nu, låt oss slåss ändå in i kaklet! Med en frisk Wedda kan det gå. Det är för många tappade sugar på vårt kära HS.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Örebroäggen slår till med 5-2 mot DIF samma kväll som man värvar Enroth som målis.
Vojne, vojne och vojne..
Kom igen nu, låt oss slåss ändå in i kaklet!
Med en frisk Wedda kan det gå. Det är för många tappade sugar på vårt kära HS.