Timråit H-sand: Alla här verkar ta för givet att det blir AIK i kvalet . Dom kan ju också ha en dålig dag och hoppsan då blir det Oskarshamn istället .
Andersson: Lägg därtill skadorna på sina 2 orinarie målvakter. Har man inte fått tillbaks nån av Jönsson eller Källgren till playoff mot Oskarshamn så talar mycket för att vi får möta just Oskarshamn istället.(det är drömmen, både tack vare att jag tror vi har större chans mot dom, plus att jag får hyffsat nära att se Timrå live)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...