1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1948590

Sv: Apropå nånting...
Icetea: Låter inte riktigt så här i denna artikeln dock. Har för mig jag läste nån annan artikel där Sundh sa att han ville stanna men klubben inte valde behålla han.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Grejen är också den att folk kanske började förvänta sig att Sundh skulle utvecklas mer till en producerande spelare. Det jag gillade med Sundh var hans driv och smartness i forecheckingen. Han hade kunnat bli en spelare som utgjort en stomme över längre tid. Det var också det som blev lite vårat fall tror jag. Det blev alldeles för stor omsättning på spelare och de brist på bärande spelare med Timrås DNA.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...