Jåkkinen: Jsg tycker att det är starkt och bra av Freddan att säga det han säger i artikeln. Nu har han öppnat dörren för att ta in en till person l ledargruppen. Ulf Dahlén känns som den givna lösningen. Men vi får se.
FH - avdammad: Ja jag tycker Freddan har tappat gruppen. Energinivån är så oerhört låg just nu. En brunkare som Boyce som normalt sett river och sliter och checkar sönder motståndare ser nu helt ointresserad och osynlig ut (bara för att ta ett exempel). In med Dahlen och Hallin kanske?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer