Propagandus: Han säger det inte rakt ut men tar ett citat som ändå visar att Freddan är ödmjuk och har hjärtat på rätta stället faktiskt.
"Jag har ingen prestige, tycker klubben att vi ska göra förändringar på ledarsidan eller något så har jag inga problem med det heller. Mitt mål är att Timrå IK ska vara kvar i SHL och det är till vilket pris som helst."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Jag har ingen prestige, tycker klubben att vi ska göra förändringar på ledarsidan eller något så har jag inga problem med det heller. Mitt mål är att Timrå IK ska vara kvar i SHL och det är till vilket pris som helst."