Hockfan: Jag är också rätt besviken. Men enligt vancouvers GM så var det faktiskt Dahléns agent som ville ha en trade. Det påstås att Dahlén tycker han var redo för NHL och det är därför han vill byta klubb. Låter konstigt att han skulle kräva en NHL-plats. Gissar mer på att det är varit något problem i Utica med laget/coachen. Hoppas det går bättre för han i San José!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...