Synct: Jag tycker det är bra att man skyndar långsamt med Wedin, det finns ingen menning längre med att kasta in han i menlösa matcher för alla vet väl hur viktig han kommer vara i kvalet!. Så se till att han är till 110% återställd innan vi börjar fundera på att matcha han igen. Dock så ser jag att han spelar 1-2 matcher innan kvalet för att få in matchtempo i kroppen igen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer