Mickra: Agree. Hade nästan glömt vilken tuta och kör-hockey det är i HA. En risk är väl att vi kan bli lite tagna på sängen om vi står på hälarna i 1:a matchen men i bäst av 7 bör oddsen vara hyggliga oavsett motståndare.
mikenomad: Det mesta pekar ju på Råttjävlarna. Och det kommer inte bli en dans på rosor... Och så saknar man klasspelaren Holm idag. Nä kommer bli ett krig o har vi inte en målvakt som presterar på hög nivå då är risken stor att vi blir rökta! Så Brattström får gärna fortsätta så här!👍 Om han får stå vill säga...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer