1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1955954

Sv: Apropå nånting...
Mickra: I princip kommer AIK att få möta allsvenskt motstånd;) fast kommer ni upp i nivå som när jag såg er i 5-0 i matchen mot Mora så har ni goda möjligheter.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Signature: Du kanske inte har följt Timrå under säsongen men faktum är att vi har skakat om varenda lag i shl så vi får nog se om gnagarna hänger med i svängarna om vi får möta dom!!

Sv: Apropå nånting...
Signature: 5-2 vinst mot Rögle nyligen och vi har stått upp bra mot i princip alla lag trots 8-12 skadade spelare den senaste tiden. Bortsett från matchen mot skellefteå nyligen då. Men den storförlusten har sina anledningar, in fick en Juniormålis som va skakis komma in och går även han och skadar sig. Får vi bara ihop försvarsspelet så kommer vi mer än kunna matcha AIKs anfallsspel.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer