Ahpl: Man börjar ju undra om Berglund och Hardegård kommer kliva in i förstafemman när de kommer tillbaks från sina skador. Det är något som är fel, hur man spelar under match verkar ha väldigt svag koppling till det förtroende man får.
Men det är väl lite Lex Svedberg över hela säsongen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men det är väl lite Lex Svedberg över hela säsongen.