josha840: vi blir rejält misshandlade av domarna i den här matchen, jag hoppas att laget kan ta med sig dom positiva bitarna från det här även om vi förlorar.
Det här PP:et med Wedin i spetsen är tyvärr lättläst. Vi skiter i att ta backskott i bra lägen och låter Wedin skjuta dragskott från sarghörnen istället. Man kan ju förstå att man vill att Wedin ska ta avslut men det mååååååste ju komma skott från blå också!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...