1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1957776

Sv: Apropå nånting...
Puckat: Mitt kvallag hade sett exakt lika ut på förhand!
Dock velat haft Madsen också i extrauppsättningen

Hade dock varit aktiv i coachningen som satan och satt den som ser svajigast ut av Nielsen/Ohårde/Carlsson tillsammans med HåLarssa direkt.

Olofsson behöver den där extra hundradelen i spelet, sätter en tjuga på att han kommer överraska i kvalet.

Första PPt: Wedda - Palmberg - Laxen - Collberg - Skinwall

Andra: Hållander - Rensfeldt - Thörnqvist - Billmos/Olofsson - JalleJanne

Thörnkvist i andra PPt och Collberg i första för att jämna ut det lite, Collbergs direktskott är bättre än Thörnkvist men Thörnkvist är bättre att hålla puck och starkare efter sargerna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Nån som vet vilken kanal matchen mellan AIK och Oskarshamn går på ikväll?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer