1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1958982

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det jag tror är att laget från KHL minst måste köpa ut Wedin dvs det som är kvar på hans kontrakt, det jag inte har koll på är om man har lika överenskommelser om extra ersättningar likt NHL avtalet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Reign in red: ger mig in i den här Wedda diskussionen nu... vi kan väl börja med att se till att vara ett SHL lag även till hösten så ska ni nog se att Wedda stannar. Ramlar vi ur så bryts ju alla kontrakten per automatik och då går han väl till KHL eller Schweiz utan att vi får nån ersättning. Går han däremot till NHL så kanske vi får nån krona?

Sv: Apropå nånting...
Ikväll avgörs det, en av de mer spännande matcherna den här säsongen trots att vi inte deltar.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer