"Heja Timrå och tack Oskarshamn för att ni skickade AIK dit dom troligen hamnar till slut......allsvenskan"
Misslyckas AIK kan dom till och med hamna i div1. Hur ska dom klara sin ekonomi och kontrollår är ju en spännande fråga. Kan bli så att Oskarshamn var laget som fick äran att skicka ner AIK till div1.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Heja Timrå och tack Oskarshamn för att ni skickade AIK dit dom troligen hamnar till slut......allsvenskan"
Misslyckas AIK kan dom till och med hamna i div1. Hur ska dom klara sin ekonomi och kontrollår är ju en spännande fråga. Kan bli så att Oskarshamn var laget som fick äran att skicka ner AIK till div1.