Du kan läsa min motivering i inlägget nedan, detta är utifrån mina förväntningar på honom och vad jag ger honom för betyg över säsongen. Men du verkar ha helt andra förväntningar, förväntningar som du inte ens kan motivera eller diskutera kring.
Men kul att du bryr dig om vår klubb och våra spelare.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Du kan läsa min motivering i inlägget nedan, detta är utifrån mina förväntningar på honom och vad jag ger honom för betyg över säsongen. Men du verkar ha helt andra förväntningar, förväntningar som du inte ens kan motivera eller diskutera kring.
Men kul att du bryr dig om vår klubb och våra spelare.