Har suttit och kvasijobbat senaste 2 timmarna, tankarna är på annat håll som ni förstår. Nu vill man bara att (för att citera allas vår kära "Småland") puckuslingen ska släppas!
Till alla er som ska till ispalatset: Sjung, ropa, stöka och skandera fram Timrå idag! Chocka IOK med vad det innebär att möta Timrås publik, så gör grabbarna detsamma på isen!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Till alla er som ska till ispalatset: Sjung, ropa, stöka och skandera fram Timrå idag! Chocka IOK med vad det innebär att möta Timrås publik, så gör grabbarna detsamma på isen!!